Thursday 1 March 2007

They really went and did it!

Somewhere deep inside me, I never actually believed that Virgin would go through with dumping Sky. I always thought a miracle would happen and a deal would occur at the eleventh hour. It didn't.

Sky One has been replaced by Virgin Central 2 (same rubbish as Virgin Central) take note! And Sky News has amusingly been replaced by "Sky Snooze" with another page of Virgin propoganda.

Which of the two warring parties took an add in today's Metro. Clue, it wasn't Virgin Media. At now point have they told us the channels were going, or apologised. They just took them. Surely that can't be right!

As soon as I've finished eating my lunch I shall be calling them to give them a piece of my mind!